Sabtu, 8 Jun 2019

CDE9173 ..KAT MANA OTAK KAU!

Assalamualaikum

Apa korang akan buat jika berada dalam situasi pengadu ini..






Inilah contoh samseng..tak fikir kan orang lain. Apa jadahnya di suluh laser ke kemata pemandu dibelakang.

Wahai pemandu CDE9173 jalanraya bukan harta bapak kau yang punya..kalau lah orang dibelakang kemalangan maut sebab tersilau laser dari kereta kau.. kau sedar tak kau dah jadi pembunuh? Inilah dia manusia kurang ajar..jangan sampai orang lain doakan kau terjunam gaung pulak ya.. 
Semakan mendapati pemandu ini memang kebal denagn saman

Aku harap..1 hari kau bertemu buku dengan ruas..dan harap JPJ boleh saman manusia tak de otak ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...