Ahad, 4 Disember 2011

AHLI MESYURAT TINGKAP YANG KE-100

Assalamulaikum...

Selamat Hari Ahad semua ye...Korang yang di Penang hingga ke selatan sudah semestinya sedang bergolek-golek dikala in, maklumlah hari minggu. Tapi haku yang di Kedah ni, dah tercongok dalam opis..maklumlah hari ni hari kerja.. 

Hari ni aku nak kongsikan dengan korang semua mengenai Follower aku yang aku panggil dengan nama Ahli Mesyuarat Tingkap..yang ke 100. Tapi sebelum tu , kenapa aku namakan korang sebagai AMT (Ahli Mesyuarat Tingkap)??? Sebabnya kita hanya berbual  di alam siber ini melalui tetingkap (Window) yang ada di skrin komputer dan komputer yang kita guna kebanyakkannya menggunakan Windows sebagai sistem pengoperasian di komputer korang. Dari situlah aku dapat nama untuk menggelarkan korang. Heheheh

Inilah AMT aku yang ke-100

Gambar kat atas tu adalah gambar AMT aku yang ke-100.  Beliau adalah pemilik blog seriastana-norh.blogspot.com yang lebih mesra dikenali sebagai Norh. Terima kasih aku ucapkan pada beliau kerana sudi berkunjung balas ke blog aku yang tak seberapa ni.

Apalagi, pada korang yang nak tambah kawan blogger korang tu, silalah follow beliau ye. Aku berhenti kat sini dulu dah patut aku start kerja sekarang. Adeus!!!..

9 ulasan:

  1. Selamat pagi & selamat bertugas... mulakan hari ini dengan senyuman ye...

    BalasPadam
  2. salam hujung minggu..ooo, org kedah...saya org kedah jgk =)

    BalasPadam
  3. merahitujambu..yg sy follow lagi ramai..hehehe

    BalasPadam
  4. cikgu ma..ya la..chek orang kedah..hihi

    BalasPadam
  5. ikatankasihku..alhamdulillah, ramai kawan

    BalasPadam
  6. Salam perkenalan ye.. he he he
    baru sempat nak berjalan2 di alam maya skrg ni dan baru tengok entry ni..tq ye.. dua tiga menjak ni agak kepeningan dgn keja..

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...