Khamis, 29 Disember 2011

BUNGA LABUCI - 5

Assalamualaikum..

Hari ni aku nak tunjuk next design yang aku dah jahit setelah sekian lama..barang harus diingat post ini autopublish ye..akuk sibuk!..Jom tengok..




Harga untuk upah baju ni adalah RM160 sebab jahitan adalah pada tangan dan bawah baju.  Siapa yang rasa upah ni mahal, jahitla sendiri ek..huhuh..dah..dah..aku tak mau cakap banyak. Adeus!!!

Nak tengok lagi?..Manik Part 31

18 ulasan:

  1. harga mmg berbaloi dgn hasil kerja

    BalasPadam
  2. wah..sangat rajinnya menghadap benda2 yg kecik2 ni.. cantik...

    BalasPadam
  3. sahromnasrudin..tapi ada jugak yg kata mahal :(

    BalasPadam
  4. norh.. sambil2 tgok tv kat uamh, dpt gak hasil.buat la slow ..heheh

    BalasPadam
  5. mahal tapi hasil kerja berkualiti xpe..

    BalasPadam
  6. lawanyee..kite tak pndi buat..huhu

    BalasPadam
  7. Amboi, siap bg warning suruh jahit sendiri. Hehehehe.

    BalasPadam
  8. Papa mifz, harga biasa2je ni.Klau kt butik lg mahal

    BalasPadam
  9. sy paling berkenan tgok jahitan labuci pattern bunga macam nie.opismate cakap patern baru,betul ke?hehe..

    BalasPadam
  10. Cik jatt,senang je.Sy dlu pn x pandai jgk.Huhu

    BalasPadam
  11. Hanya org yg sbr jer boleh jahit manik ni hihih

    BalasPadam
  12. mmg kemas dan cantik sgt, nampak bunga tu hidup, sebab tone colour tu mmg kene kombinasi dia tu..

    BalasPadam
  13. Dkna,kdg kala hilg sabar jgk,tmbh2time benang besimpul.Mmg bleh hilg sabar

    BalasPadam
  14. Ladysunshine,hehe.Bukan warning,tp pesanan.Hehe

    BalasPadam
  15. Puan kutu.Xtaula nk kata ni patent baru ke apa sbb bnda ni sy buat dh 3thn dh.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...