Ahad, 11 Disember 2011

KENAPA???

Assalamualaikum..


KENAPA..apa juga jenis dan jenama mee segera, mesti orang sebut.."megi"

KENAPA..apa juga jenis dan jenama ubat ubat gigi, mesti orang sebut.."colgate"

KENAPA..apa juga jenis dan jenama correction pen, mesti prang sebut.."liquid paper"

KENAPA..apa juga jenis dan jenama pisau cukur, mesti orang sebut.."pisau gillete"

KENAPA..apa juga jenis dan jenama peluntur kain, mesti orang sebut.."klorox"

kenapa?..kenapa?..kenapa?..

13 ulasan:

  1. senang nak ingat kut..
    antara lain.. sebab jenama tu antara yang terawal.. dan agak popular dikalangan pengguna..

    Agak2 berapa markah maklong boleh dapat.. hehe..

    BalasPadam
  2. kiranya sykt yg dpt buat penjenamaan mcm tu untunglah..

    BalasPadam
  3. Rina Cik Betty..tu la pasal..hehe

    BalasPadam
  4. tu la...mesti nak sebuut nama2 tu kan..

    sebab famous kot..ehheh

    BalasPadam
  5. ila..tu la yg dok pikir ni..hehe

    BalasPadam
  6. dah terbiaso di didik dari kocik mcm tuh...hehe

    BalasPadam
  7. haahkan.. dah terbiasa kot.. hehehe

    BalasPadam
  8. dah terbiasa sebab mula2 dulu masa jenama tak mengalami revolusi lg depa la yg pemes..

    BalasPadam
  9. chekgu azrine..memang dah terbiasa la kan..

    BalasPadam
  10. puan kutu..majoriti jawab cmtu..betol la tu

    BalasPadam
  11. ada term untuk situasi macam tu. lupa pulak. dah lama tak belajar bisnes. hehehe untung lah sykt dapat buatkan produk dorang di kenali. :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...