Khamis, 22 Disember 2011

MANIK SIMPLE - 4

Assalamualaikum..

Kali ni aku nak tunjuk gambar manik tabur yang simple. Design adalah atas permintaan pelanggan. Aku buat aje macam mana yang dia nak.  Aku sebenarnya kekurangan masa untuk bercerita, so aku nak tunjuk gambar je sepanjang minggu ni..ok..jom tengok..




Okeh..itu jer untuk hari ini..jumpa lagi next entri esok..Adeus!!!

Nak tengok lagi?...Manik Part 27

16 ulasan:

  1. pernah buat manik corak piramid ni...tapi bukan tabur...bleh cuba lagi ni =)

    budak dulu vs sekarang

    BalasPadam
  2. cikgu ma..permintaan pelanggan..pedih mata buat baju ni sbb kaler dia merah menyalo...heheh

    BalasPadam
  3. akak de masa ek..belek2 wat manik..huhu..sy kurang bab2 nie..huhu

    BalasPadam
  4. sy suka tgok manik kt baju,suka juga pakai baju yg bermanik,tp bab nak menjaga sy mmg fail.semua baju nak masuk mesin basuh jer!haha..

    BalasPadam
  5. Cinnamon..Sy pn masih blajar lg.Bolehla sikit2tu.

    BalasPadam
  6. Tiramisu,krn nak belek2manik la akak xde masa utk rehat2.Hehe.

    BalasPadam
  7. Puan kutu,sy suka jahit manik,tp sy xsuka klau bju sy ada manik.Susah nk basuh.Huhu

    BalasPadam
  8. Papa mifz,pelanggan d dahulukan,pndptpn d utamakan :p

    BalasPadam
  9. cantiknya pen biru..saya punya baju jarang tempah manik sebab paayh nak cari tukang jahitnya.. hehehe

    BalasPadam
  10. Chekgu Azrine,anggaplah dh jumpe tukang jahitnye

    BalasPadam
  11. waaaaaaaaa, bukan senang nak jahit manik ni kan?

    BalasPadam
  12. rara..tak de la susah sgt..biasajer..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...