Selasa, 13 Disember 2011

MESEJ DARI SYAITONNIROJIM !

Assalamualaikum..

Aku nak nak korang berhati-hati dengan sms yang aku nak cerita ni.. Anak siapalah yang punya kerja ni, buat malu mak bapak je..tak de kerja lain, asyik nak menipu dan makan duit haram. SMS ni aku terima pada 11.12.2011, jam 3.09pm..

Penghantar:

0178948213

RM0.Promotion's
Tahniah sim kad Ada Tlh Meraih
Hadiah Percuma
"RM 19,000.00"
dari SHELL MLSY
No Pin_552299
Sila Call di Talian
0128339967

Inilah yang aku katakan mesej dari syaitonirojim..inilah antara syaitan-syaitan bertopengkan manusia...kornag tolong ingat benda-benda macam ni. Aku memang pantang sangat. S**l betol. Aku dah buka web Shell..ini lah hasil yang aku dapat..







Kenapalah Allah Taala mencipta manusia macam ni..betol2 buat semak dunia je..Aku hebahkan pada korang sebagai peringatan!.Adeus!!!!

13 ulasan:

  1. sy mmg tak layan klu dpt mesej macam tu.dah selalu sgt kena..

    tq kerana mengingatkan..:)

    BalasPadam
  2. pernah dapat sms macam nih.. tak penah percaya pun..

    thanks for sharing ye PenBiru

    BalasPadam
  3. sy dan en suami pun baru tau ada pedang nabi kt situ.kawan en suami yg p..tu yg teringin gak nak tgok..masuk rm10 dewasa en suami kata..mahal jugaklah kan..

    nti nak google carik asal muzium nie..:)

    BalasPadam
  4. mcm2 caro dorang nk menipu kan...hmm...

    BalasPadam
  5. Akak selalu delete aje kalau dapat mesej seperti ini. Terima kasih atas peringatan.

    BalasPadam
  6. Ramai yg tkena n tetipu,kbyknnya warga emas yg mudah pcya tmbh2lg ada sbut nama shell tu.

    BalasPadam
  7. Assalam,
    Amie pun pernah dapat sms begini dari Petronas, tapi abaikan saja...

    BalasPadam
  8. mana ada org senang-senang nk bg hadiah duit..mmg sahla nk nipu tu..


    Allah s.w.t ciptakan manusia semua elok dah..cuma mereka yg berhati batil ni dah termakan hasutan syaitan..kita sbg hambaNya tak bolehlah nk pertikaikan apa-apa

    BalasPadam
  9. sy selalu je dapat tp xlayan pun...:)

    BalasPadam
  10. kite komfem buat tak tau kalau dapat mesej macam tu. hehehe :)

    BalasPadam
  11. tula..pd yg tau mcm kita ni mungkin kita abaikan, tp yg bnyk terkena benda2ni, mcm org2tua..diorg ni mana tau..tmbah2 tengok ada nama company besar..laagilah diorg pecaya

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...