Jumaat, 9 Disember 2011

GERHANA BULAN PENUH

Akan berlaku pada malam esok dari jam 8.40malam hingga 12.14tengahmalam. Maha Suci Allah..Marilah kita sama-sama merenung kebesaran Allah. Sesungguhnya peristiwa malam esok telah pernah berlaku pada 17 Nov 1957 yakni sekali dalam 54tahun.

11 ulasan:

  1. sekali dlm 54 tahun..harap berkesempatan utk tgk...

    BalasPadam
  2. Papa mifz,harap2pjglah umor kita utk myaksikan peristiwa itu..

    BalasPadam
  3. akak memang nak tunggu tengok..seumur hidup pernah tgk gerhana matahari sekali tp dh tak ingat bila..kecik lg kot masa tu...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah....sampai pusingan waktu untuk generasi hari ini menyaksikan kebesaran-Nya.

    BalasPadam
  5. Kak saniah,ye la kan,ni di kira sekali seumur hidup ni..

    BalasPadam
  6. assalamualaikum....lamanya baru die gerhana balik kn...moga kita perbanyakkn solat gerhana esok yer...:)

    BalasPadam
  7. Kak amie,syukurlah kan,dpt juga kita tengok

    BalasPadam
  8. semalam tak nampak..

    tapi ada tengok dalam fb kawan2 letak gambar...;)

    BalasPadam
  9. ila..ye ker tak nampak..dalam pukul 9.30 tu dah jadi dah..

    BalasPadam
  10. pasal gerhana nie pun sy RELEX ja.haha

    BalasPadam
  11. Puan kutu,sy pn relax jgk,relax dpan umh smbil merenung bln d langit.Hehe

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...