Rabu, 28 Disember 2011

PEARL TABUR - CRUMBLE 2

Assalamualaikum...

Manik crumble lagi. Harga dalam lingkungan RM60. Jom tengok..




Kepada sesiapa yang berminat boleh sms/call aku di 0125677630(ana)..miskoll tak akan dilayan sama sekali..Adeus!!!

Nak tengok lagi?..Manik Part 30

8 ulasan:

  1. Dulu, kalo org jahit nak cas manik RM60 dah rasa mahal. Lepas saya jahit manik sendiri kat baju pengantin saya, baru la saya tau. Manik tu sendiri pun harganya dah mahal. Pastu leceh dia belum kira lagi. Nak-nak lagi yg crumble ni. Lagi banyak kena guna pearl beads. Mahal.

    BalasPadam
  2. LydSunshine..itulah.kalauorg yg tak penah jahit sndri mmg tak tau. bila kita letak harga, ada yg mcm tarik muka.sy paham la mksud tu..dia rasa mahal. dia tak tau, manik yg bodo2 tu pun sekampit RM4..sekampit kecik tu bukan byk mana pun. Pearl pulak paling koman 1 pack pun dah RM5..kala nak buat crumble, kurang2 kena ada 6-7jenis..upah lagi..itu pun masih ada yg tak paham. pd yg paham dan tau nilai kerja seni ni, diorg mmg tak cakap byk dan akan hantar lagi baju kat kita..

    BalasPadam
  3. semalam kt opis dok tunjuk kt opismate jahitan manik pen biru,dia pun minat jait manik,tgok kt sinisikit2 amik inspirasi..

    kutu suka tgok tp nak beli manik n pearl tu mahallah boleh beli berkampit beras.kehkeh..

    BalasPadam
  4. puan kutu,ye ker..no hal..share idea.tq la ye tlg promote blog.ekekeke
    betl, manik peral yg berkualiti memang mahal..so nak letak harga murah memang tak boleh

    BalasPadam
  5. ofis mate saya pun tgh berjinak2 belajar jahit manik. siap beli buku lagi. susah gak tengok, lagi-lagila tangan yang takde seni macam saya ni.

    BalasPadam
  6. cik jatt..sama la jugak cm sy dulu.lama2 ok la.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...