Ahad, 18 Disember 2011

PEMENANG PERADUAN TEKA HARGA

*cilok dari pakcik gugel

Assalamualaikum..

Seperti yang dijanjikan..heheheh..hari ni aku nak umumkan siapa yang menang Peraduan Teka Harga yang aku buat pada hari Khamis lepas.

Untuk jawapannya adalah RM5.70

Namun tiada yang menjawab dengan tepat, so pemenangnya aku pilih berdasarkan jawapan yang hampir tepat..dan pemenangnya adalah  ...

PAPA MIFZ !!!
Jawapan Papa Mifz adalah RM 5.50..terkurang 2kupang je..mungkin masa Papa Mifz beli lauk yang sama tokey kedai bagi diskaun 2kupang tu sebab senang nak kira dan nak bagi belen nye..kikikikik




So, pado Papa Mifz, tahniah la yo, monang jugak ekau. Apo laie, sms la alamat ekau kat den di no 0125677630 sobab den nak hanta hadiah kek kau..tahniah la yo..pado yang lain jangan kocik hati,nanti den adokan laie peraduan camni, tapi tak do la hadiah mecedes ko, banglo ko, percutian ke Paris ko..hadiah kocik-kocik yo, padanla dongan pertandingan yang sonang bonar nih..eh eh..terspeaking nogori la pulak..maklumla dah lama tak speaking nogori..dah 9 tahun tinggal..heheh

Apapun, pada yang join aku ucapkan terima kasih bebanyak kerana sudi memeriahkan majlis..hehehe..Terima kasih semua..i lap u all lah.. Adeus!!!

16 ulasan:

  1. wahh seronok dapat hadiahh!!
    mau jugak boley kaaa..hehehehe

    BalasPadam
  2. Ala..saya jwb rm5..klu tmbh 70sen lg blh dpt cake..hehe

    BalasPadam
  3. Faezah..takpe lain kali sy buat lagi praduan cmni..join jgn tak join..bukan susah pun..heheh

    BalasPadam
  4. chekgu azrine..heheheh..kurang 7kupang.kekekek

    BalasPadam
  5. tahniah pada yang menang..
    mahal juga nasik bungkus kat belah utara.. hehe

    BalasPadam
  6. mak long..tu lah pasal..ana pun terkejut jugak sbb kalau kat tempat lain paliang mahal $4 cm tu je..nilah harga makanan kat Zon C wisma persekutuan anak bukit.dah le tak sedap..nyesalllll..kalau org yg penah dok area kedah, semua akan teka $4 ke bawah..tapi kalau kat kl mmg tak heran kalau harga $5ke atas..

    BalasPadam
  7. takpandai nak main teka2 nie.masih keliru harga makanan kedah n johor.haha..

    tp kira boleh tahan gak la harganya ekk..

    tahniah pd pemenang

    BalasPadam
  8. kenapakah daku tak perasankan contest ini?huhu..rugii..kalau tak boleh cuba nasib..buat lagi lenkali..hihi..

    BalasPadam
  9. Tahniah wat papa mifz..huhu..mahal nye kak harganya..pasnie akak wat segmen lagi ek...

    BalasPadam
  10. puan kutu, actually tak de la mahal cmni..pg tadi mkn kt tempat lain dlm kawsan yg sama, RM5.50 skali dgn air..tak de la ralat sangt..huhuh

    BalasPadam
  11. prettywrite..tak pe..nanti sy buat lagi..heheheh

    BalasPadam
  12. ila..papa mifz hilang ja hari ni tak nampak bayng

    BalasPadam
  13. tiramisu..hehe..memang mahal kan..huhuh

    BalasPadam
  14. salam kak...baru sempat baco entry nih...wah papa mifz monang..tak sangko..terharu nih..haha timo kasih coz pilih papa mifz k...
    papa mifz dah sms akak address...:)

    BalasPadam
  15. iyolah ekau yg monang.tunggu yo hadiah yg dijanjikan tu..ok :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...