Selasa, 27 Disember 2011

PEARL TABUR - CRUMBLE

Assalamualaikum..

Jom jamu mata..Ini adalah 1st time aku cuba-cuba buat manik crumble ni..Walaupun nampak simple tapi cukup banyak manik pearl yang aku kena gunakan. Kalau simple camni harganya RM60. Jom tengok, cakap banyak pun tak guna..huhu




Okeh..esok dan seterusnya hanya cerita manik yang akan di autopublishkan sahaja..Maaf kerana aku sibuk perkara dunia dan akhirat..Adeus!!!

Nak tengok lagi?...Manik Part 29

14 ulasan:

  1. Cantik.ada tutor nk wat benda ni tak. Hehe

    BalasPadam
  2. jemarisuri..tutor?..heheh takdela..main jahit jer..

    BalasPadam
  3. Kreatif. Nanti boleh lah buatkan untuk MTT :P

    BalasPadam
  4. ana... kalo aku pos baju utk jahit manik bolehkah?

    BalasPadam
  5. ina@greatestmum..boleh le sesangat...apa2 sms aku 0125677630

    BalasPadam
  6. maniknya lawa sebab colourful n ada beso kecik!

    BalasPadam
  7. kreatif...suke...nanti buat tutorial..huhu

    BalasPadam
  8. papa mifz..xdola..kono blaja jugak nih..

    BalasPadam
  9. puan kutu...gitulah nampaknye..hehe

    BalasPadam
  10. tiramisu..ilmu tak cukup lagi.tak berani nak buat tutorial..huhuh

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...