Selasa, 6 Disember 2011

BEN ASHAARI...ADA AKU KESAH???

Assalamualaikum..

Wakakakkaka...mengamuk ke tak Ben  kalau dia baca statement aku nih.. Sumpah aku tak kenal saper dia...dan sumpah jugak dia pun tak kenal saper aku. Aku cuma tahu nama dia masa lately ni jer. Tu pun sebab aku ternampak peraduan apa ntah..ooo..rupa-rupanya dia adalah blogger paling tegar di Malaysia dan merupakan antara blog yang teramai followernya.

Credit to Mr.Ben..aku suka gambar ni walaupun aku agak pening bila tengok lama-lama sebab gambar ni ala-ala blur gitu..

Dia ada ramai follower. Ramai betulla hingga aku tak tercakap berapa jumlah nye sebab jumlah tu sentiasa berubah. Dan counter hits dia pun dah mencecah jutaan kali. Kenapa ye? Apakah tarikkan dia? Nak kata blog dia chantek aku tengok biasa jer (mampus aku kena saman karang!)..Adakah mungkin kerana kebolehan semulajadi dia sehingga berlakunya kekerapan dia berentri dalam 1 hari..

Aku juga tak pasti apa istimewanya insan ini. Sebabnya aku tak follow dia dan dia pun tak follow aku..Cuma aku nak ucap tahniahla sebab dia ada aura yang luar biasa untuk menarik follower tanpa menggunakan tangan ataupun besi magnet.  Pun begitu, follower yang mengkomen entrinya tidaklah seramai yang memfollow..mungkin banyaknya menjadi silent reader atau tak tau nak komen apa.

Apapun, aku pasti yang blog buruk aku ni takkan boleh ada follower seramai follower dia. Memang tujuan asal blog ni aku nak citer pasal life aku..tapi ada ke orang nak tahu, dan bila aku masukkan entri pasal manik dan hasil kerjajari aku, entah ada ke orang nak tengok ,pada yang tak minat, ianya memang membosankan..bila aku masuk entri pasal bisnes topup, ramai ke yang nak jadi agen aku dan yang last sekali aku jual Jalapeno Cheese..boleh laku ke ..

Rasanya cukup takat seramai ini aje follower aku. Aku mungkin tak boleh jadi macam Ben Ashaari sebab aku  yakin Ben Ashaari takkan membuang masa dia dengan memintal benang dan mengutip butiran manik untuk dijahit di malam hari..apa lagi menghabiskan masa yang tak berapa cukup untuk membungkus cheese powder.

Itu je cerita aku. Dan aku memang tak kesah pun kalau follower dia lagi ramai dari follower aku (yakni korang semua)..

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

*nangis guling-guling bawah meja sambil tepuk dahi



14 ulasan:

  1. salam perkenalan ye penabiru..

    thanks sebab sudi singgah my blog

    BalasPadam
  2. bro Ben nih otai kak oi dalam dunia blog nih...mungkin sobab badan dio tough kot..:)

    BalasPadam
  3. papa mifz..iyo..den tau tu, tapi ntah napo lak dio femes..hehe

    BalasPadam
  4. dia banyak idea tulis entry bnyak2 dalam 1 hari..ada aura..hehe

    salam kenal..

    BalasPadam
  5. PRETTYWRITE..salam kenal jugak..tu lakan..dia byk idea nk tulis..yg kita ni pening2 dok pikir nak tulis apa dlm 1 hari..hahah

    BalasPadam
  6. eerrr...saye pon tak pernah amik tau sangat pasal die walaupon die glemer giler dan buat banyak segmen..tak pernah join pon...huhu

    BalasPadam
  7. hehehehe...kakNo salah sorang yg polo die tapi tengok topik gak..banyak yg kakNo jd silent reader ye je..TAPI klo wife dia kakNo suka masuk dan komen hehe..mungkin kakNo serasi kot ngan pompuan nih hehe..

    dlu2 rajin gak kakNo masuk segmen dia tp skang xdan nak kejo la pulak..

    BalasPadam
  8. No lan..ye le..sy pun tgok jugak contest apa yg nak msuk tu..polower dia ramai..nasib sgt la nak menang pun..huhuhuh

    BalasPadam
  9. Bilangan follower tu hanya mainan angka.. Bila berblog, banyak ilmu dan kenalan yg boleh kita dapat selain daripada bilangan follower yang semakin bertambah.

    Terima kasih kerana sudi bertandang ke blog Nur. Tahniah juga sebab akak pernah menerima APC tahun 2006.

    Moga bisnes2 yg akak jalankan bertambah maju dan sukses. Happy blogging!!

    BalasPadam
  10. yelah..kalau terlalu ramai follower , bukan kita boleh ingt kesemuanya..biarlah follower sikit asalkan kita saling mengenali

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...