Isnin, 30 Januari 2012

STATISTIK TERKINI

Assalamualaikum..

Sengaja aku nak tunjuk kat korang, statistik blog aku yang terkini...

Klik untuk besarkan..kalau tak nampak juga , sila pakai kanta pembesar

Aku nak korang tengok senarai nama negara khalayak tu..Soalannya di sini..apakejadahnya puak yahudi ni tengok blog aku??? Ada sesapa boleh jawab?

30 ulasan:

  1. hahahahaha!!! Ko ni ana... Ok per...??? Diaorg suke kat penbiru...

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku meluat tengok ejaan nama negara tu..owh..pleaseeeee..buat semak blog aku jer

      Padam
  2. ada jugak orang Yahudi sudi nak melawatkan.. saya hado??hehehe

    BalasPadam
  3. assalam PB..acik pun pernah tanya kawan..dia orang tu nak cari apa ye..masuk blog kiita..

    BalasPadam
  4. salam kenal..emm tak tahu pulakkan..setuju ngan komen kak erna tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal jugak..tulah, xtau apa yg diorang nak korek2 kat sini

      Padam
  5. hahahaa..datang tengok manik la tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. agaknya dia pikir manik tu 1 ancaman besar kepada negara dia..buduh..huhuhuh

      Padam
  6. wahhh...amerika syarikattt...

    sy takde pon..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni lagi 1..dah le bahasa kat sini bahasa rojak..paham ke idok pun ntah le..

      Padam
  7. kahkahkahkah
    golek cheqna suker..=)

    BalasPadam
  8. assalamualaikum pen biru...org israel tu suka tengok manik2 yg banyak kat blog pen biru ni kot...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaikumsalam mama..ntah apa dia nak buat dgn manik tu agaknya..sengal betol la kan

      Padam
  9. dia saja dtg jengah tu..hehe melawat la kata kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. melawat apanya kalau dia dok no. dlm senarai

      Padam
  10. Boleh tgk kan, entry mana yg paling tinggi hit dia. Kot2 entry yg tertinggi tu ada kaitan dengan bahasa isreal kot. Manik dlm bahasa israel kot-kot bermaksud sesuatu ke. Ce gugel..ce gugel.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin la jugakkan?,..ntah2 mksudnya yahudi yang sengal..hahah

      Padam
  11. depa carik tempat menarik utk dikunjungi kot,tak pun depa baru nak belajaq jait manik.haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. ntah mane2 dtglah tu kan..huhuhu

      Padam
    2. bab nk berkunjung tu xtau la sbb malaysia menyekat kemasukan n sbrang urusan dgn depa..bab nak blajag jahit manik tu..xtau la kan..buat bom depa pandai takan nk jahit manik x reti..

      Padam
  12. pergghhh..glemernye blog akak pen biru ni smpaikan org israel pun bace....hehe.

    BalasPadam
  13. depa sesat kot....hehee...banyak jugak tu trafik dr overseas...wahhh..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...