Isnin, 23 Januari 2012

PEMENANG PERADUAN TEKA HARGA -2

Assalamualaikum...

Dengan tergedik-gediknya aku tak sabar-sabar nak umumkan pemenang Teka Harga -2 yang aku buat hari Khamis lepas. Sebelum tu aku nak bagitau dulu jawapannya..jawapannya ialah...


Ya..jawapannya RM130...Ini jam Casio Ori tau, bukan yang cap ayam patah leher tu!

Murah ke mahal? Aku pun tak tau sebab aku dah berkurun-kurun tak beli dan pakai jam. Tetiba tengok jam ni rasa teringin pulak, kebetulan ada diskaun 20%..so aku beli dengan harga seperti di resit tula..hehe..puas membodek bagai nak rak baru dapat..kuikuikui..jam tangan aku yang terakhir aku pakai masa umur 20..G-Shock yang besar penumbuk tu..ala yang hentak ke lantai tak pecah tu..hahah..

Terdapat 28penyertaan dari AMT namun tiada jawapan yang tepat...So pemenangnya dipilih berdasarkan jawapan yang hampir tepat iaitu... AISHAH JAHIRAH..dengan jawapan RM125...Tahniah aku ucapkan dan harap dapatla pemenang ini meng"sms" alamat kat aku ye..untuk aku poskan hadiah kepadanye...Kepada yang tak berjaya, jangan kiciwa..nanti aku buat lagi..korang teka lagi..sebabnya peraduan aku ni paling senang didunia, tak yah slogan, tak yah kempen kat wall...jawab jer..heheh..Tahniah sekali lagi..Sekian pengumuman aku..Adeus!!!

15 ulasan:

  1. dkna terlepas entry akak...huhuuu

    BalasPadam
  2. Dkna,klau dkna jwb btol,akak kna tukar hadiahla jwbnya.Hehe.Kan ke dkna pn jual cheese powder.

    BalasPadam
  3. tahniah pada yg berjaya..yg lain termasuk sy boleh cuba lagi..heheh..

    BalasPadam
  4. alamak...jauhnya tersasar jwpn sy (^_^)

    BalasPadam
  5. wah bestnya ada buat peraduan teka teki....

    tahniah buat pemenang

    BalasPadam
  6. Owh.. saya gagal... Tahniah buat yg menang.

    BalasPadam
  7. Sy dh bc entri ni ms cuti haritu cuma x tinggal komen


    tahniah pd yg menang..


    eden kalah..takpolah hehe

    BalasPadam
  8. Tahniah k.aisyah..tahu2 jawapan dah ni tak sempat j0in..bw semput2..huk huk..

    BalasPadam
  9. sy mmg tak suka pakai jam,so mmg taktau harga.hehe..tahniah pd yg menang

    BalasPadam
  10. assalamualaikum pen biru...dah miss rupanya mama ni ...nanti next time boleh join lg kan...:)

    BalasPadam
  11. alhamdulillah rezeki...nanti saya sms alamat...hehee..time kasih..:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...