Isnin, 2 Januari 2012

MANIK SIMPLE - 6

Assalamualaikum..

Malas nak cakap banyak..tengok ajelah!







Ini adalah jahitan terakhir untuk tahun 2011. Harga untuk baju ini adalah RM90..kerana saiz tangannya kecil (tangan cekak) dan bunga simple dari bawah baju melarat sampai ke atas. Sesiapa yang berminat boleh sms/call aku 0125677630, miskoll takkan dilayan. Jumpa lagi next entri..Adeus!!!

10 ulasan:

  1. lawanya.. mahir dan teliti sangat kelihatannya.. kalau dekat saya nak hanta tempah manik kat pen biru.. hehehe

    BalasPadam
  2. lawa..harga pun ok jer kak..ada yang harga sampai ratus2 tu kenapa la ya..hehe

    BalasPadam
  3. chekgu Azrine, tq,sy jugak sedia terima by pos.kebanyakan cust sy guna pos je..

    BalasPadam
  4. prettywrite, yg ratus2 tu mungkin dia ada cas apa2..kos upah mahal,manik pun mahal.harga sy biasa2 je..harga orang kampung

    BalasPadam
  5. fhewittt, cun nyer awak jahit ni..sy penah gak jahit manik, tak x berapa teliti mcm ni...mmg kreatiflah penbiru ni =)

    BalasPadam
  6. sy ada sehelai baju..x berkenan sgt kalernya..tp dah mak mentua belikan kenalah pakai kan..baju tu dh ada manik sendiri (manik biji-biji yg bertabur tu)..kalau sy tambah buat manik mcm ni kat lengan baju dan leher/kaki baju elok x?

    BalasPadam
  7. ikatankasihku, puas jugak memikir sblm jahit ni..kdg2 hilang punca jugak..hehe

    BalasPadam
  8. woah, mmg cantik!

    terpegun jap...

    talented awak ek, dan tanda org sabar...

    sya failed la uat semua ni...huhuu

    BalasPadam
  9. noriz, kdg2 pun hilang sabar jugak, tmbh2 lg time benang tersimpul..hangin 1 badan

    BalasPadam

UNTUK KOMEN ANDA AKAN DITAPIS DAHULU..YANG BERSIH2 AJE BARU ADA KAT SINI ;)

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...