Isnin, 16 Januari 2012

SENARAI PENCALONAN ABPH 2011

Assalamualaikum..


Inilah senarai akhir calon Anugerah Bintang Popular 2011. Dan aku nak teka je sapa yang akan menang..untuk mengundi tidak sekali sebab malas nak berebut-rebut suratkhabar..




Penyanyi Lelaki Popular
1) Aizat
2) Anuar Zain
3) Black Mentor
4) Faizal Tahir
5) Hafiz
*aku teka : FAIZAL TAHIR

Penyanyi Wanita Popular
1) Alyah
2) Najwa Latiff
3) Shila Amzah
4) Stacy
5) Yuna
*aku teka : YUNA (tapi hati aku suka ALYAH..tapi pengaruh YUNA sangat tinggi)


Artis Baru Lelaki Popular
1) Aeril Zafril
2) Awi Rafael
3) Beto Kusyairi
4) Hazama
5) Johan As’ari
*aku teka : Johan As'ari (tapi mungkin HAZAMA sebab pengaruh penyanyi lagi tinggi dari pelakon)


Artis Baru Wanita Popular
1) Izara Aisyah
2) Najwa Latiff
3) Neelofa
4) Nur Fathia Latiff
5) Tasha Shilla
*aku teka : NEELOFA


Pelakon Filem Lelaki Popular
1) Aaron Aziz
2) Adi Putra
3) Bront Palarae
4) Shaheizy Sam
5) Syamsul Yusof
*aku teka : SHAHEIZY SAM


Pelakon Filem Wanita Popular
1) Diana Danielle
2) Eja
3) Lisa Surihani
4) Maya Karin
5) Yana Shamsudin
*aku teka : LISA SURIHANI


Pelakon TV Lelaki Popular
1) Aaron Aziz
2) Adi Putra
3) Fauzi Nawawi
4) Fizz Fairuz
5) Remy Ishak
*aku teka : AARON AZIZ


Pelakon TV Wanita Popular
1) Fasha Sandha
2) Nora Danish
3) Rozita Che Wan
4) Scha al Yahya
5) Tiz Zaqyah
*yang ni berat sikit..aku teka : ROZITA CHE WAN..heheh


Artis Komedi Lelaki Popular
1) Afdlin Shauki
2) Along Cham
3) Johan Raja Lawak
4) Nabil Raja Lawak
5) Zizan Razak
*aku teka : JOHAN


Artis Komedi Wanita Popular
1) Aliza Abdullah @ Enot
2) Didie Alias
3) Kenchana Dewi
4) Norkhiriah
5) Sharifah Shahira
*aku teka : NORKHIRIAH


Pengacara TV Lelaki Popular
1) Aznil Hj Nawawi
2) Ally iskandar
3) Awal Ashaari
4) Faizal ismail
5) Zizan Raja Lawak
*aku teka : AZNIL HJ NAWAWI


Pengacara TV Wanita Popular
1) Cheryll Samad
2) Fara Fauzana
3) Sharifah Shahira
4) Nurul Syuhada
5) Raja Azura
*aku teka : FARAH FAUZANA (walaupun pada hakikatnya aku suka RAJA AZURA)


Penyampai Radio Lelaki Popular
1) AG
2) Aznil Hj Nawawi
3) Faizal Ismail
4) Halim Othman
5) Khairil Rashid
*aku teka : FAIZAL ISMAIL


Penyampai Radio Wanita Popular
1) Abby Fana
2) Fara Fauzana
3) Linda Onn
4) Raja Azura
5) Sharifah Shahira
*aku teka : FARA FAUZANA (hakikatnya aku menghabiskan hari-hari dengan suara Abby Fana)


Artis Duo/Berkumpulan Popular
1) Sixth Sense
2) Bunkface
3) Fourteen
4) 3 Suara (Shila Amzah, Ning Baizura & Jaclyn Victor)
5) Meet Uncle Hussain feat. Hazama
*yang ni yang sakit sebab yang suara sedap belum tentu orang suka..lalu aku memilih SIXTH SENSE walaupun suara dia sengau tapi pengaruh dan lagu-lagu dia sedap.


dan pada hakikatnya sepopular mana pun mereka, hanya yang ini yang popular dari dulu..kini..dan selamanya..                                  
                                                                                  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/




permata seni yang tiada galang gantinya..al-fatihah...

8 ulasan:

  1. xtaw nak sokong sape...kdg2 tengok pon xpernah..hehe sbb xminat sgt dgn retis2 ni... :)

    BalasPadam
  2. qaseh johanna..takdela soong sangat, cuma teka je..heheh

    BalasPadam
  3. hebat2 semuanya....tapi tetap tak leh setanding ngan arwah Pramlee

    BalasPadam
  4. tak pernah pun undi2 nih...tgk keputusan jer...

    BalasPadam
  5. neelofa ngan aron aziz memang semakin naik skunk nie..ramai sngat xtau nak pilih..huhu

    BalasPadam
  6. ikin ikatankasihku...betol3..

    pap mifz, den pun tak ponah undi..hohoho

    BalasPadam
  7. tiramisu fatiema..ye la kan..betul tu, tak tau nak pilih,sebab tu tak mo undi..kita main teka2 jer

    BalasPadam
  8. Rajinnye pen biru ni meneka semua kategori tu. Semua yg tercalon adalah generasi baru kan? Artis-artis yg sezaman saya dah takde sgt kecuali anuar zain. Err.. kategori artis paling suka cari publisiti murahan takde? kalo ada nak bagi kat pengacara yang ugut bunuh adik dia tu. Heheh.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...