Sabtu, 2 Jun 2012

PEARL TABUR - CRUMBLE 5

Assalamualaikum..

Ini adalah baju ke-2 kawan lama aku tu. Yang ni dia nak simple tapi glamer. Baju ni adalah baju kurung modern. Ini adalah pertama kali aku jahit di bahu baju..Jom tengok...

Leher dan bahu..

 Leher

Leher -close up

Leher, bahu dan tangan baju..

Leher dan tangan -close up..

Inilah hasilnya. pearl dan kristal bertabur disana-sini..aku ambil masa 3 hari untuk siapkan baju ni. Semoga kawan aku tu berpuas hati..dan selamat berhijrah ke negara orang.. luv u!

Nak tengok lagi?...tunggu

5 ulasan:

  1. akak, tu ada manik yang kat bahu ey? kalau pakai tudung agaknya nampak tak maniknya?

    BalasPadam
  2. Kat bahu pun ada manik? First time tgk ni.

    BalasPadam
  3. Dkna..insya Allah nampak..tudung tu bukan sampai ke hujung bahu pun..kita adjust la tudung tu..heheh

    lydsunshine..ni trend terkini

    BalasPadam
  4. PB..bape ni..? nak taw harga..saja gatai..hihi boleh..? boleh..?

    BalasPadam
  5. assalamualaikum pen biru...cantiknya baju tu...:)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...