Khamis, 14 Jun 2012

LACE & PEARL

Assalamualaikum..

Inilah antara penyumbang kepada kesibukkan aku hingga tak sempat nak jengah korang semua. pada AMT yang sudi datang hari-hari..terimakasih aku ucapkan..

Untuk kali ni, jahitan gabungan lace dan pearl tabur. Ini baju raya paling glamour pernah aku jahit (buat masa sekarang la..akan datang mungkin ada lagi.heheheh)..Dulu yang tanya kenapa aku tak letak harga pada tiap gambar yang aku upload kat sini. Susah juga kalau aku letak harga sebab, saiz baju, leher dan tangan tiap orang tak sama. Harga aku bergantung pada banyak mana manik yang digunakan dan tahap kerumitan jahitan tu.

Untuk baju ni kerana jahitannya adalah di dada dan bahu sahaja dan sedikit taburan ringkas ditangan, aku pun bolehla berikan harganya. Harga untuk baju ini RM200. Memang nampak mahal, tapi kos untuk pearl, kristal dan lace yang aku gunakan hampir mencecah RM110. Aku amat pentingkan kualiti. Design ni pula ada tambahan batu diamond yang perlu diseterika. Pearl yang digunakan sebanyak 30bungkus..

So, jom tengok ...











Itu jer untuk hari ni..terima kasih semua..nanti aku free, aku jengah korang ek..Adeus!!!

12 ulasan:

  1. Sangat cantik dan sangat kreatif. :)

    BalasPadam
  2. Sampai 30 bungkus pearl. Banyak tu.

    BalasPadam
  3. Cantik...minta izin tiru design...tq

    BalasPadam
  4. cantiknye...tgn seni menjadi je..

    BalasPadam
  5. cantek cam baju penganting plak..^^

    BalasPadam
  6. tangan berseni nih...tu yg cantek tuh...:)

    BalasPadam
  7. baju cantik, manik pun cantik

    BalasPadam
  8. wow! lawanya...kombinsi yang sersi dengan warna baju...mmmm kalau kami yang buat ni habis tercucuk jarum jari- jemari daku...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...