Jumaat, 29 Jun 2012

AMSTERDAM, INDAH DAN???

Assalamualaikum..

Sengaja aku menggugelkan diri untuk melihat keindahan negara orang. Jom kita tengok keindahan Amsterdam. Siapa yang tak tau di mana letaknya Amsterdam ni???..Ia adalah ibu negara  Netherland. Bila aku gugel tengok semua gambar bandarnya, memang cantik dan menarik.

Ia bagaikan kota di tengah sungai..dan bersungai..jom kita tengok gambar ni..aku ambik sikit je. Kalau korang nak lebih gugel la sendiri ek..





Dari kejauhan..beginilah rupanya..semuanya sungai..


Dan ini..pemandangan dari aras yang lebih tinggi..terkata aku bila melihatnya..






emmm...Amsterdam , Indah dan???
korang jawab..

10 ulasan:

  1. memang cantik tapi bila la bleh menjejak kan kaki ke sana...hehheee...:)

    BalasPadam
  2. gegurl sokong penbiru..mmg indah mmg cantik tpppppppp mahalllllllll..hehee..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum pen biru....memang menarik sekali...:)

    BalasPadam
  4. doakan papa mifz satu hari nanti dapat bercuti ke Belanda yer...:)

    BalasPadam
  5. apa lagi...pulun la p sana pulak..

    BalasPadam
  6. Cantik & menawan...Kalau negara kita begitu alangkah indahnya...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...