Jumaat, 8 Jun 2012

INI NEGARA KITA

Assalamualaikum..

Ini bukan entri perkauman..bukan juga entri politik..

Ini entri untuk mengenang mereka yang terdahulu..kerana usaha mereka, membawa negara ini ke tempat yang terbaik..

Aku panas telinga bila seorang lelaki berbangsa tuuuuttttt..yang tok nenek dia datang dari India (kalaulah dia masih berada disana, jangan harap boleh jadi YB ) cuba menggugat kedudukan Melayu untuk menjadi Perdana Menteri.

Ini negara MELAYU..hanya MELAYU yang layak memimpin dan menjadi ketua. Jangan diganggau sultan-sultan dan raja-raja melayu. Ini tanah tumpah negara kami dan asal-usul kami.


12 ulasan:

  1. Siapakah lelaki tutttt tu? (garu2 kepala)...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum pen biru...yer la siapa lelaki tutttt tu...:)

    BalasPadam
  3. adakah beliau karpal sing... heheh.. nape sekarang bangsa lain berani cabar hak istimewa org melayu secara terbuka ek...

    BalasPadam
  4. btl 2,asl menumpang tp berlagak mcm hak sndiri,jgn diusik hak owg melayu,sedar dl asal usul..=)

    BalasPadam
  5. orang tua tuh dah nyanyuk...suka2 nak buat statement...

    BalasPadam
  6. salam akak..pekaba?nak tau jugak sape lelaki tut tu..huhu...mcam macam dah berlaku sekarang nie

    BalasPadam
  7. assalam
    memang dasar tak sedar diri tak tau diuntung
    memang angin jg
    tp kan sedey tgk ada bangsa kita Melayu yg sanggup duduk bawah telunjuk org seperti ini

    BalasPadam
  8. PB...

    Tabik! kita bangsa Melayu.dan bangga jadi bangsa Melayu.
    Dan tidak rela Ada bangsa lain mengganggu gugat mertabat kita sebagai bangsa Melayu. Saya bersama anda sepenuhnya . :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...