Selasa, 5 Jun 2012

HALAL LAH SANGAT!

Assalamualaikum..

Aku terkedu melihat gambar ini...







KESIAN.....

16 ulasan:

  1. logo halal sesenang je digunakan...

    BalasPadam
  2. ini memang gila namanya!!

    BalasPadam
  3. kat mana tu??? geli tengok....

    BalasPadam
  4. yg megi miyabi tu kat indon kan...yg lain2 tu pun rasanya indon gak.bengong..ada ke 50% halal? halal separuh2 ke? haha

    BalasPadam
  5. eh eh..boleh pulak ada percent halal..

    BalasPadam
  6. Derang ni sungguh terkeliru la... agaknya derang tak tau pun apa maksudnya halal tu.

    BalasPadam
  7. PB, halal tu utk mereka2 yang halal makan, kita yang haram makan jangan sesekali :)

    BalasPadam
  8. gambar memula tu siap ada nama haji lagi..hahahah

    BalasPadam
  9. kene jaga2 la dgn tanda halal ni.

    BalasPadam
  10. baik tak payah letak logo.. satu penghinaan bila dorang buat macam tu..

    BalasPadam
  11. dimana ni ye? indon ke? naik kembang tekak nengoknye..hehehhe

    BalasPadam
  12. eee...loya..! mmg bangang la klo de jugak yg membeli..

    BalasPadam
  13. erk camne leh jadi halal lak ni...kena tgk betul2...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...