Selasa, 12 Jun 2012

DISEBALIK WAJAH

Assalamualaikum

Betul tak apa aku nak cakap ni, terpulang pada nilaian masing-masing...Kebanyakkan lelaki, pasti memilih wanita yang cantik, ayu, cun dan sebagainya..biarpun IQ rendah, asalkan cantik..betul tak?? Susah sangat aku nak tengok lelaki yang suam-suam kuku rupanya yang pasangannya, biasa-biasa je. Mesti berselera tinggi nak yang lawa-lawa..

Orang perempuan pun sama, tapi bilangan yang memlilih rupa ni tak le seramai bilangan kaum adam yang memilih rupa tu. Aku pun hairan. Seeloknya biarlah sedap mata memandang dan sejuk hari menerimanya. Contoh-contoh wanita cantik adalah seperti berikut..




disebalik wajah yang ayu, cun dan menggoda ini..yang menjadi pujaan ramai..dan kulit yang licin gebu serta pipi yang pauh dilayang..hanya ini sahaja yang ada..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/







Ya!!..tengkorak..
Oleh itu janganlah terlalu memilih rupa..kerana ...

 "disebalik wajah yang cantik dan ayu itu, terselindung 1 tengkorak yang amat mengerikan !"

Adeus!!!

12 ulasan:

  1. hahaha...scary betul...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum pen biru...mengerikan yer oleh itu jgn lah terlalu memilih paras rupa yg cantik...:)

    BalasPadam
  3. aduhai scary plak tengok gambar kt bwh tu...^^

    BalasPadam
  4. Salam kenal. Walaupun tajam tapi kebenarannya 100%. Kena diterima dgn hati & minda terbuka

    BalasPadam
  5. neelofa tengah hangat sekarg ni.. bukan pasal rupa jer... tapi juga pasal perangai... siap nak naik mahkamah... artis2..

    BalasPadam
  6. huhuh...apa yg ada pada rupe ye...dah tua esok2 muke berkedut seribu jugak...

    BalasPadam
  7. Cantek dalaman yg utamo kan ;-)

    BalasPadam
  8. Hahah.. pedih jugak jiwa ni. Saya ni pun suka memandang org yg hensem dan cantik. Sebab sedap mata memandang. Tapi yg tak cantik, tak la plak saya benci. Betul la.. di sebalik tu hanya la tengkorak kering.

    BalasPadam
  9. betul... cantik rupa pun, ketiak pun sama je bau masamnya... ahahaha.... yang penting hati itu yang cantik

    BalasPadam
  10. yeayyyy!!!!! betollll,,, i likeeee PB...!!!

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...