Khamis, 28 Jun 2012

ALHAMDULILLAH...REZEKI

Assalamualaikum..

Berkat aku pendengar setia Sinar.fm sejak mula ia berkumandang di udara,dan juga pemakan Maggi Kari yang tegar, semalam aku dapat panggilan mengezut dari Cik Piah Sinarfm..yeah..yeah.. Alhamdulillah..sekali lagi hadiah dari Sinarfm aku terima untuk tahun ni.. RM1000 dan Hamper Maggi bernilai RM50.. 

Tak sangka pantun spontan aku terpilih...syukur..


Dan lepas pengumuman di radio, maka berkumandanglah suara aku ala-ala gedik kat Sinarfm..kikhkihkih..

Dan inilah pantunnya yang aku sendiri hampir lupa;
Sedap rasanya buatku tak sabar,
Cepat dimasak mudah disediakan,
Hidangan kegemaran buatku lapar,
Aroma Maggi Kari yang tak mampu dilupakan..




So sesape nak cuba nasib, silalah layari www.sinar.fm sekarang!!

Syukur..alhamdulillah!!!

*hilang badmood kes kaki bodek semalam!

13 ulasan:

  1. wahh bestnya, bagi hadiah maggi tu sikit boleh? TAHNIAHHH!

    BalasPadam
  2. tahniah...sedap pantun tu..

    BalasPadam
  3. tahniah...memang best pantun tu...

    BalasPadam
  4. assalamualaikum pen biru...tahniah2 sbb berjaya yer...:)

    BalasPadam
  5. Seronoknya menang adiah. Syukur. Tahniah ye menang. heheh.

    BalasPadam
  6. alhamdulillah rezeki :)

    BalasPadam
  7. wahh tahniah2..byk tu dpt duitnya....:) i dah lama tak berpantun...kekekke

    BalasPadam
  8. waahhh.....bestnyerrr... tahniah.. tahniah

    BalasPadam
  9. Cayalah PB! Syukur, Alhamdullillah... :))

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...