Khamis, 7 Jun 2012

CUTI BERBAKI

Assalamualaikum..

Aku rasa nak pergi bercuti..tapi tak tau kemana..baki cuti untuk tahun ni...

31 hari...

emmmm...mana aku nak pergi tahun ni..tahun lepas bukan main lagi aku bercuti sana sini..bermula dari Medan...Kuching...Beijing..tapi tahun ni..takde pun..aduh...

Rasa macam nak pi oversea je..tapi tak tahu kemana...any idea????

10 ulasan:

  1. Broswe kat website travel agency to get ideas.

    BalasPadam
  2. salam PB..banyak lagi cuti tu..boleh jalan jauh.

    BalasPadam
  3. wahh..banyaknya baki cuti..boleh jalan jauh-jauh tu..

    BalasPadam
  4. Disneyland Hong Kong..bessttt!!!..;D

    BalasPadam
  5. assalamualaikum pen biru....pi Korea la skg ni musim bunga mesti cantik pemandangan kat sana...:)

    BalasPadam
  6. Pergh, banyak gile cuti Pen Biru. Saya pun mcm mama. Saya cadangkan Korea. Awk mesti suka tempat yg ada permandangan kan?

    BalasPadam
  7. Cuti kakcik cuma tinggal 14 hari je lagi. :(

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...