Selasa, 23 Julai 2019

SCAMMER KUCING

Assalamualaikum

Aduhai..macam-macam kisah pasal scammer ni. Ini cerita baru. Pak Teh ni seorang penjual kucing. Bila Pak Teh up post sorang scammer jual kucing,scammer tu pulak boleh up dan viralkan yang kononnya Pak Teh ni scammer. Ini betul-betul kes naya.



Dan sekarang kita tengok siapa scammer yang sebenar

Menggunakan nama Mat Bin Che Nik. Hasil carian aku, akaun ni dah tak ada..dah delete lah tu!



Report polis yang dibuat mangsa

Detail Scammer
Nama : Mat Bin Che Nik
No.Hp : 013-8790771
No.Akaun : 0301 6410 0004 8601 BSN





Tak selamat lah hidup dengan makan duit haram ni. Harapnya cepatlah polis tangkap dia sebelum ramai lagi yang kena tipu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...