Sabtu, 6 Julai 2019

PAK ARAB PENYANGAK

Assalamualaikum

Kejadian pendatang asing membuat onar di negara kita makin hari makin menjadi. Melampau dan aku pelik kenapa belum dengar ada tangkapan dibuat walaupun dah banyak kali diviralkan.

Tahun lepas kes pak arab berkereta putih,berlegar-legar di R&R, ketuk cermin kereta pengguna hiway yang lain,minta bantuan konon duit hilang, kena rompak..macam-macamlah drama dia. Orang Malaysia pulak,pantang nampak bangsa asing yang rupa elok ni..nak je tolong,padahal dah kena tipu.

Terkini kes yang sama tapi kawasan jenayah dah sampai ke kampung dan pekan kecil.



Kereta yang digunakan,Suzuki Swift warna biru,plat no.JGL78

Salah seorang penyagak tu.

Apapun hati-hatilah ye. Sombong sikit tak apa..jangan nak terlalu baik hati sangat tambah-tambah dengan bangsa asing ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...