Rabu, 5 Februari 2014

OREN 5 SEGI

Assalamulaikum..

Dulu aku ada tulis entri pasal buah tembikai 4 segi. Entri nya ada di sini -->TEMBIKAI 4 SEGI

Otak orang jepun ni memang macam-macam. Kali diorang buat buah Oren 5 segi pulak



Ni hasil ujikaji budak-budak Universiti kat sana. Bukan macam sebilangan budak U negara kita..sibuk berpolitik padahal duit nak beli pen pun mak bapak yang bagi.

Agaknya lepas ni buah apa lagi lah yang diorang nak bentukkan..mungkinkah pisang bentuk bulat macam buah limau..ke epal bentuk panjang macam pisang..tak pun anggur bentuk bintang..

Hish..macam-macam boleh jadi ni..tunggu ajelah apa pulak nak jadi lepas ni..
posted from Bloggeroid

6 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...