Ahad, 16 Februari 2014

HONEYMOON @ PERHENTIAN - PART 6

Assalamualaikum..

Kisah 3 hari 2 malam je..tapi meleret sampai Part 6. Tula yang aku malas nak menulis..kalau aku dah terrrajin..berpart-part la sampai orang jemu nak baca. Sabau ajela yeee..


Day 3

Hari ni hari akhir kat sini. Rasa macam tak cukup dengan 3 hari ni..nak berendam lagi..nak kejar ikan lagi..huhuhu.. insya Allah aku akan kembali semula ke Ombak Resort ni..untuk ber Ombak Rindu dengan cik abang bucuk aku tu..


Menu sarapan seperti biasa dan kami adalah yang terawal. Lepas makan sempat lagi aku berjalan-jalan sementara menanti waktu bot sampai. Waktu check-out adalah pukul 10. So untuk hari terakhir ni aku tak cerita banyak..hanya nak kongsikan gambar yang sempat aku rakam dari jeti dan kawasan Ombak Resort.


air yang superjernih seperti kaca






dari jeti..kelihatan Ombak Resort

Bot sampai dalam pukul 10.30 macam tu..sementara nak bergerak..pukul 11 jugak lah..


Bye-bye pulau..aku memang rindu gile nak datang sini lagi.. Sampai di Jeti K.Besut dalam pukul 12 sebab bot berhenti ambik orang di Perhentian Besar..

So , kepada korang atau sesiapa yang nak bercuti di Pulau Perhentian boleh hubungi Dyana : 0199778222. orangnya sangat ramah..banyak info dan guide yang dia bagi.. Apapun..inilah percutian terbest pernah aku rasai bersama suami terchenta aku..sekian!

1 ulasan:

  1. wah seronoknya kak... Farah pun dah lama tak berhoneymoon, last di Simila Beach, Songkhla Thailand...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...