Sabtu, 1 Februari 2014

KUCING 9 TETEK

Assalamualaikum.

Ni bukan entri tajuk nak melucah ye..ni pasal kisah benar ni. Tak de maknanya aku nak mencarut..

Kucing aku si Oren yang dah beranak sekor tu...aku baru-baru ni baru terperasan yang Oren ada 9 puting tetek.


Yang aku taulah kan...kucing ada 8je teteknya,dan semuanya berpasang-pasang, tapi si Oren ada sembilan..kalau korang tengok yang bawah tu, sebelah kiri dia ada 1 lagi..dan tak ada pasangan. 1 tu je. Yang aku boleh terperasan tu pun lepas dia mula menyusukan anak dialah..si Limau. Anak sekor tu aje..teteknya ada 9.


Ada tak sape-sape yang pakar bab kucing ni. Aku nak tanya, normal ke kucing ada 9 tetek? AKu tak pernah tengok..ni kiranya kali pertama aku tengok..manalah tau kot-kot korang pernah jumpa kes yang sama macam ni..cer citer..cer citer...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...