Jumaat, 7 Februari 2014

PENCURI BERBULU

Assalamualaikum..
Aku nak cerita kisah pencuri berbulu ..
Lokasi : Pasaraya Ceria, Jitra Kedah
Tarikh : 05.02.2014
Masa : 9.15 malam

Ketika tu aku sedang memilih makan untuk Oren. Pilih punya pilih..aku dongak ke atas, tetiba ternampak pencuri berbulu ni..selamba je dia tengok aku..aku tangkap gambar dia..Ingat nak report polis..tapi takut nanti polis kata aku gila..





Aku tegur dia..apa dia buat kat situ..selamba badak je dia jilat-jilat mulut dia..baru lepas makan ya...Dahle rupa pun macam yang kat pek Whiskas tu..

Pastu aku marah dia..sebab dia mencuri..dia terus blah dari situ..sempat lagi dia toleh jeling kat aku....jentik kang!!!

2 ulasan:

  1. Aik dah masuk tempat macam tu pula pencuri tu. ;-)

    BalasPadam
  2. hahaha..gelak guling2 baca kisah ni..ada2 je la pen biru ni..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...