Rabu, 14 Ogos 2013

PEARL TABUR - CRUMBLE 24

Assalamualaikum..

Kali terakhir aku publish pasal jahitan manik adalah bulan Februari..sekarang dah masuk Ogos..Memang lama sebab aku peram gambar-gambar jahitan aku..bertambah sibuk dengan tempahan hari raya.

Untuk hari ni dan hari-hari seterusnya, biarlah gambar sahaja yang berbicara..Ini adalah antara koleksi jahitan untuk Hari Raya lepas..



6 ulasan:

  1. salam pen biru
    Lawatan tirana aduka di syawalyg ke7

    BalasPadam
  2. akak punya skills memang umpph... *_^ kagum tengok... masih cuba nak menghaluskan seni jahit tu sekarang... hu hu hu...

    BalasPadam
  3. terima kasih sudi doakan
    Terima kasih juga sudi follow blog pician tirana aduka..

    BalasPadam
  4. cantiknyaa akak jahit manik..hari tu cuba2 jugak buat kat baju rya saya..tapi tak menjadi lah pulak...nanti2 lah belajar lagi..hihihi

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...