Khamis, 29 Ogos 2013

BERCUTI & BERCINTA

Assalamualaikum..

OOOpppppsss..

2 minggu lebih asyik cerita manik..tiba-tiba hari ni cerita lain?? Sabar ye..oleh kerana aku dah terlalu penat bekerja siang malam..dan raya lepas pun aku tak bercuti..so sekarang masanya untuk aku berehat panjang. Aku bercuti hari ni..entri selepas ini adalah autopublish..

So..izinkan aku pergi bercuti dan bercinta dengan suami tersayang..sila jangan termuntah dengan entri hari ni ya AMT sekalian..sebab aku jarang sangat nak berjiwang karat kat sini..tapi untuk hari ini..suka hati aku lah. kalau tak nak baca..sila lari jauh-jauh ye..hehehe jangan marah haaa.


Ok..untuk suamiku yang tersayang..this is for you..


Abang.. terima kasih kerana sudi melayan karenah ku selama ini..terima kasih kerana bersabar dengan kesibukkan ku.. terima kasih kerana memahami ku...Hari ini hari kita.. dan...

and.. i'm always yours!!!
Aku bahagia bersamamu..terima kasih untuk segalanya.. 




4 ulasan:

  1. how shweeettt....moga bahagia selalu hendaknya..amiiinn.. :)

    BalasPadam
  2. Ala sweetnye....honeymoon berdua...comel larr bantal t...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...