Selasa, 27 Ogos 2013

BUNGA PEARL SIMPLE 5

Assalamualaikum..

Hari ni adalah hasil jahitan bunga pearl simple yang dikombinasikan dengan kristal. Agak sukar untuk matching kan warna pearl dan kristal untuk baju ini kerana warna baju dan corak asal baju yang memang sudah meriah.

Atas permintaan pelanggan yang mahukan design ini, maka aku jahit ajelah sebaik mungkin..Inilah hasilnya..




Agak tenggelam sikit, tapi jika aku menggunakan warna yang berlainan maka ianya akan jadi lebih caca marba..harap-harap oklah kan....

Ini baju kawan aku sebenarnya..hehe..itu aje untuk hari ini. Sambungannya esok ye. Adeuss!!!

3 ulasan:

  1. Kalau baju tu kosong tak ada bunga mesti lagi cantikkan...

    BalasPadam
  2. chantek...walau dah ada bunga dibaju...tetap chantek...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...