Rabu, 28 Ogos 2013

BUNGA KRISTAL & MANIK

Assalamulaikum..

Oleh kerana aku sendiri dah jemu dengan deign crumble dan bunga berkerawang, maka kau berksperimen dengan menjahit bunga sekuntum-sekuntum terbeliak macam ni ha..kombinasi kristal, pearl dan manik.





Oleh kerana baju ini sendiri sudah berlabuci di bahagian badan baju , maka pelanggan minta aku jahitkan di tangan sahaja. 

Semoga beliau berpuas hati dengan design simple macam ni..dan aku pun suka jahit ni sebab cepat siap!

Sesiapa yang berminat untuk jahit design macam ni , aku sarankan jahitan ni hanya sesuai untuk tangan atau kain yang keras..kalaukainlembut aku tak jamin kedudukan akan kemas seperti gambar di atas.

Ok..terima kasih..Adeus!!!

7 ulasan:

  1. chanteknye akk....rietta suka yg mcm nie...nmpak bunganye....

    BalasPadam
  2. chanteknye akk....rietta suka yg mcm nie...nmpak bunganye....

    BalasPadam
  3. pandainye jahitttt
    rajin pulak tu
    el ni jait kain koyak boleh lah haha

    BalasPadam
  4. chantek...rietta suka yang macam nie...bunga dia menarik...

    BalasPadam
  5. Cantiknya pen biru.. cer ajar akak sikit ilmu tu ;)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...