Jumaat, 30 Ogos 2013

BUNGA 3D

Assalamualaikum..

Ini entri autopublish..aku sedang bergumbira dengan yang tersayang  sekarang!

Eksperimen lagi..kali ni bunga 3D la kononnya..paling simple dan Alhamdulillah..menjadi. Ini percubaan kali pertama sebab aku rasa macam nak muntah dah asyik tengok dan jahit design yang sama..




Jahit di tangan aje..Ok..aku agak suka jahit pada baju yang kain agak keras tambah-tambah lagi tangan yang keras macam ni.. senang dan hasil jahitan nampak kemas dan "terletak" aje.

Ok..esok ada sikit lagi saki baki gamba hasil jahitan sempena Hari Raya bagi tahun 2013 ni.. Sabar aje le sebab lepas ni mungkin blog ini kembali sepi sebab aku dah tak de modal nak meraban kat sini. Ok..jumpa esok ye.. Adeus!!!

4 ulasan:

  1. Chantek...rietta suka yg ini....tpi beratkan jdnya...sebab byk manik...tpi chantek....pndai akak olah combination design dan warna...

    BalasPadam
  2. Lawonyeee... kite tgn keras, x berseni.. muehehehe

    BalasPadam
  3. wahhh!!.. rajinnya!! cntik lak tuh.

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...