Isnin, 20 Mei 2013

BLOGGER TANPA INTERNET

Assalamualaikum..

Ini entry autopublish..

Terima kasih kerana sudi baca. Dalam perancangan..hari ini adalah hari ke 3 aku di Kota Madinah.. tak dapat nak aku gambarkan bagaimana perasaan ketika aku sedang menulis sekarang ni. 

Seharian hidup ditemani internet. Tapi di sini ..TIADA itu semua. Aku dinasihatkan seorang kawan yang pernah kesini..lebih baik jangan roaming sebab bil yang sangat tinggi dan dia sendiri pernah kena bil hingga RM600! Masya Allah..kalau nasib aku baik, ada Wifi hotel bolehla aku guna. Tapi rasanya macam tak ada.



Tak apalah aku ke sini pun untuk beribadat bukan untuk mencari internet. Biarlah aku rasa hidup tanpa internet. Takkan mati pun kalau tak ada internet. Dulu tak de..ok aje kan? saja la..mengada-ngada. Kalau kat rumah atau ofis tak de internet rasa macam biol 1 hari. Itulah jadinya bila hidup terlalu bergantung kepada sesuatu..yang tidak kekal. 

Sebelum aku ke sini aku telah dimaklumkan bahawa sekarang musim panas. Tunggu ajelah aku balik nanti, bolehla aku ceritakan segala-galanya sebagai perkongsian pengalaman (maaf bukan nak riak atau menunjuk-nunjuk).

Disebabkan tiada internet..maka blogger ini hanya mampu menulis diatas memo di Galaxy Note nya..jika bateri sudah habis ..maka kembali ke kertas la jawabnya..

Korang tolong doakan aku agar segala-galanya berjalan lancar di sini dan aku sihat ye..terima kasih korang..


Salam dari Tanah Haram

2 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...