Rabu, 29 Mei 2013

SIAPA MENANG KILAUAN EMAS?

Assalamualaikum..

Aku selamat tiba di tanah air petang semalam. Alhamdulillah sudah selamat menunaikan ibadah umrah.

Setelah meninggalkan tv hampir 2minggu baru aku tahu malam ni dah final rupanya. Yang bestnya  peserta kegemaran aku pakcik Idris layak ke final.

Ramalan aku la kan..malamni kemungkinan tempat pertama boleh dapat kat Pak Cik Idris ni..tempat ke-2 dapat kat Mior. Aku nampak disini pertarungan sengit adalah antara diorang berdua sebab 2 orang peserta lagi Silah dan Alina lebih sedap nyanyi lagu berbahasa Inggeris tapi patah untuk lagu melayu agak kurang sedap di dengar.

Apapun aku berpuas hati dengan finalis malam ni sebab makcik Ros yang over tu tak layak..aku tak gemar tengok orang yang berumur bersikap macam orang muda..sorry to say..macam tak ingat bila nak mati...kesian..


1 ulasan:

  1. selamat pulang PenBiru..hehehe..

    kite minat pokcik Mior..gaya minat mcm dr awal duk tgk KE jeee kan..padahal tau psl pocik mior tuh pun sbb tertgk imbasan final..kuang3..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...