Ahad, 26 Mei 2013

KECELARUAN IDENTITI

Assalamualaikum..

Entri autopublish jugak..

Dengan izin Allah hari ni aku masih di Tanah Haram..insya Allah. Semasa aku menulis entri aku masih lagi di tanahair.

Kisah kucingku Oren..beberapa malam sebelum aku berangkat..macam-macam perangai pelik dia buat. Mungkin sebab dia tahu dia nak kena tinggal lama

Kali ni si Oren dah pandai panjat grill tingkat. Cara naik macam kera panjat pokok. Tapi cara turun tu yang aku tak tahan..macam cicak pun ada macam biawak pun ada...bukan turun cara mengundur..tapi turun kepala dulu..

So korang tengok ajelah pic ni..dia ingat dia kera ke..cicak..biawak?





Gambar dibawah ni adalah cara dia turun. Apa spesis la budak Oren nih.. 


6 ulasan:

  1. Itu tanda dia protes kah? heheheh nak kene tinggal.

    BalasPadam
  2. comellll mcm2 gaya..PenBiru gie umrah ke?..alhamdulillah...;D

    BalasPadam
  3. uiks...ngeri taw turun kepala dlu....

    BalasPadam
  4. hehe..saja je oren tu buat perangai ye

    BalasPadam
  5. nama pun budak kann.. memang macam2 la perangai yg dibuatnya ehehehe

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...