Jumaat, 17 Mei 2013

AKU PERGI DULU...

Assalamualaikum..

Sahabat maya ku sekalian ( AMT ku yang tak henti berkunjung ke blog ini)..

Hari ini hari terakhir aku berblog..menulis dan bercerita perihal kehidupan,suka duka yang aku tempuhi, aktiviti , ilmu dan segala apa yang aku ada yang aku rasa nak kongsi dengan korang semua. Sehinggakan berblog ini menjadi rutin kehidupan aku yang sentiasa sibuk.




Sebelum aku mengundur diri, aku memohon ampun dan maaf sekiranya selama ini ada tulisan aku yang buat korang kecik hati, terasa, marah dan sebagainya dan maafkan juga aku kerana sejak April lalu aku jarang update blog ini apa lagi nak jengah blog korang. Harap korang maafkan aku.

Masa amat mencemburui aku. Tapi percayalah, aku tak pernah lupa korang yang sering menjengah aku.. ( Sekadar menyebut beberapa nama) seperti Mama Maszull , Nisah Idham , Cma, PapaMifz, Chegu Azrine, Gegurl Falsya (tak lama lagi jadi mak budak) , Tengku Butang, Cheqna , Farah Waheeda ,Nurzakiah Hanum, Abghani dan ramai lagi..(jangan merajuk kalau aku tak sebut nama..korang tetap dalam ingatan aku tau...)

Terima kasih atas sokongan korang pada aku, walaupun tak pernah besua muka..hanya tulisan yag merapatkan kita semua..

Biarlah aku pergi dulu..pergi meninggalkan kenangan manis dengan korang..pergi meninggalkan insan-insan yang telah melukakan hati aku selama ini..juga pergi meninggalkan syaitan-syaitan yang merosakkan kehidupan aku selama ini.

Sekali lagi aku menyusun 10 jari memohon keampunan dengan korang semua..mana yang baca blog aku ni..

Aku pergi dulu ya kawan-kawan...aku pergi menemui Allah..Tuhan yang menciptakan aku dan kamu semua dan seluruh alam semesta..

Doakan kepergian aku...relakan kepergian aku ini..ingatlah aku dalam doa kalian semua..


Dan ..hanya 1 yang aku pinta.. korang janganlah sekeh kepala aku sebab aku pergi untuk 2 minggu sahaja..lepas tu aku sambung berblog balik..ahaks!!!

larikkkkkkkkkkkkkkkk...

Adeus!!!


12 ulasan:

  1. eeiiii nak kena geegeett laa pen biru nie....tarik telinga baru tau..seb baik makcik xsempat nak terpekik terlolong laie...hu...hu...

    BalasPadam
  2. huh.. suspen wei.. jika hanya utk seketika.. ok.. i izinkan.. kiki

    BalasPadam
  3. adoii! tadi dh mula nk nangis dan kini senyum kembali :-)

    BalasPadam
  4. In Sha Allah, selamat pergi dan balik..doakan kesejahtreaan kami disini yer.. :)

    BalasPadam
  5. caihhhhhhhssss...suspender btol.!!! hahahaha.... berdebar-debar i baca entri ni... hahaha... neway selamat selama berpergian ye... fuh..ingat ape la tadi..

    BalasPadam
  6. Pergi umrah yea?rietta pown mohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap rietta yea....

    BalasPadam
  7. mencikkkkk sbb dh wat suspen..berkerut dahi baca dr atas smp la kat part last sekali tuh...sekaliiiiii, tipah tertipu u'ollsssss..ahahahaha..

    BalasPadam
  8. betul2 suspen...nasib airmata x sempat menitis....oklah p lah rehat

    BalasPadam
  9. Geget ajer telinganya nasya...... buat org terkezuuut aje penbiru ni :)

    BalasPadam
  10. ciss...rasa nak sekeh gak lah...suspen jer..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...