Sabtu, 11 Mei 2013

JANGAN HINA ORANG GEMUK

Assalamualaikum..

Agak pedih telinga ..walaupun bukan dikatakan kepada aku. Ini kisah Masterchef Selebriti Musim ke-2. 

Aku agak menyampah dengan bahasa Norish Karman. Untuk malam ini, konflik timbul bila pengagihan dan pemilihan ahli kumpulan dan dia mesti pilih antara Syanie atau Enot. Sesedap mulut dia boleh cakap "Memandangkan kita kena berat sama rata..saya memilih Enot"



Mentang-mentanglah Enot dan Syanie tu comel-comel..jangan persendakan berat orang. Biar berat badan jangan berat dosa.

Aku agak nyampah sebenarnya dengan sikap sorang rakyat dari Singapura ni. Dulu dia pernah sindir Ifa Raziah yang cuba speaking tapi tak betul. Bajet macam bagus je. Mungkin disebabkan dah terbiasa cakap lepas..maka dia tak yang sedar kata-kata dia mengguris hati orang.


Mujur tak kena cili-cili dengan Syanie dan Enot!

7 ulasan:

  1. Ooo..celupar jgl ek norish...huhu...

    BalasPadam
  2. Tak hna cuma menaip jerr.. Makan lah sebelum lapar..ok sikit
    Jangankutuk org kurus,,kelempeng.
    Gemuk obositi debab,,makan sebelum kenyang

    BalasPadam
  3. setuju dgn akak.. biar berat badan jgn berat dosa. err nisah pun x berkenaNA DGN norish ni.. mulut die mmg tak mnahan nk dgrnya..

    BalasPadam
  4. Igtkan dlm lakonan ja celupar, realiti pun sama jugak rupanya

    BalasPadam
  5. dia jugak pernah cakap..." dah elok2 ada idea nak masak apa. sekali berlaga dgn enot kat dalam pantry..habis idea berterabur" lebih kurang gitulah ayatnya....sbb tu lah spaQ 2 ganti dengan Nanu...ramai krew tak tahan dgn mulut dia

    BalasPadam
  6. tu la celupar macam dia tu baik le sangat...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...