Selasa, 7 Mei 2013

AKU DAN JELITA

Assalamualaikum

Tak tahu macam mana nak mula. Benda ni aku pun tak sedar. Tiba-tiba aje kawan aku tag aku di fb..

Jelita yang aku maksudkan adalah Majalah Jelita. Entah macam mana komen aku mendapat perhatian editor untuk tajuk kolum Feminin Bukan Pilihan...

Aku dah terlepas baca majalah tu sebab komen tu sudah di publishkan untuk keluaran Mac..so aku dapat tahu pun dari kawan aku lah...

Apalagi tengok ajelah ye...

*pic ni jugak yang jadi pilihan..








7 ulasan:

  1. gelemer dapat masuk majalah... : )

    BalasPadam
  2. wah ye ke? tahniah... buat gambar close up comment tu boleh tak kak?

    BalasPadam
  3. dh lama tk baca majalah jelita

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...