Khamis, 11 Ogos 2011

ISRAEL DI MANA-MANA

Assalamualaikum...

Tahukah anda bahawa Israel ada di mana-mana, malah ada di hadapan anda, tapi anda tidak menyedarinya. Aku pasti semua orang benci Israel. Aku sekadar nak kongsi maklumat dengan korang semua. Maklumat ni aku dapat dari FB.

Kita sedia maklum , Malaysia telah menutup sebarang hubungan dengan Israel kerana kekejaman mereka. Tapi Malaysia tidak mampu menyekat sesuatu yang patut di ambil berat. Walaupun nampak remeh, tapi jika dibiarkan, ia akan menjadi satu kebiasaan..

Apa yang korang perlu buat? Sila ikut step ini:

1. On laptop / pc anda
2. Klik - My Computer
3. Klik - Local Disk (C)
4. Klik - Program Files
5. Klik - Microsoft Office
6. Klik - Media
7. Klik - CAGCAT10

kemudian cari gambar nombor J0285926
anda akan dapat lihat gambar ini ...
Tengok betul-betul gambar tu, Ianya adlah Lambang Bendera Zionis Israel lengkap dengan lilin sarana ibadah mereka.

Tahukah anda bahawa gambar ini ada di setiap PC dan Laptop? Jika tak tahu, aku tolong khabarkan. So, ambillah tindakan dengan men DELETE gambar bangsa terkutuk tu. Ok..Aku ANTI ISRAEL..kalau korang pun sama macam aku, lakukan sekarang!. Aku berhenti di sini dulu. Adeus!!!

5 ulasan:

  1. salam...thanks bg info berguna tu..

    pas ni boleh la tengok laptop yer..:)

    BalasPadam
  2. thanks for the info
    Damn it Israel!

    BalasPadam
  3. mama maszull & ixoraroxi ..ye, sama2kita kongsi info..pengaruh dia datang tanpa kita sedar

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...