Rabu, 3 Ogos 2011

MANIK MANIAC RETURN !!!

Assalamualaikum...

Minggu sibuk telah bermula. Kali ni betul2 sibuk tahap gaban..baju-baju untuk dijahit makin membukit..Alhamdulillah, rezeki. So sesapa yang rasa-rasa nak aku touch-up baju,silakan..aku open sampai 6 hb ni je. Pastu aku terpaksa tolak..mahapla...aku takut tak sempat. Di saat-saat ini lah aku rasakan 2tangan & sepasang mata tak cukup, 24jam sehari pun tak cukup.. I need Super Power!!

Nanti aku siap jahit,aku akan upload gambar mana yang sempat. Dan bila kesibukan melanda, akhirnya aku jadi seperti ini...
Gambo dari incik gugel

Arios!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...