Rabu, 10 Ogos 2011

BUNGA LABUCI DAN MANIK TABUR - 3

 -Assalamualaikum...

Kali ni kita kembali ke cerita manik dan labuci. Untuk entry kali ni adalah merupakan tempahan untuk Hari Raya yang akan datang.. Kita mulakan dengan baju dari pelanggan yang menjumpai aku di Mudah.My dan juga blog aku ni. Pelanggan aku ni datangnya Putrajaya, Ani namanya.

Aku ambik masa lebih kurang 2 hari untuk siapkan baju ni. So, jom cuci mata tengok hasil jari jemari ku yang montel umpama lintah kenyang ni okeh..layanzzzzz...

 Bahagian tangan dan bawah baju

Bahagian tangan


 Close-up

Sebenarnya aku tak galakkan pelanggan memilih untuk meletakkan bunga labuci di bawah baju sebab sedikit sebanyak akan mengganggu pemakai tu sendiri, terutamanya untuk duduk bersila..kang ada pulak bunga bertaburan atas lantai. So pada yang jenis lentuk liuk dan penuh kesopanan, ianya mungkin tak menjadi masalah, tapi kalau jenis yang kasar dan brutal macam aku ni, memang masalah.

Aku buat ikut kehendak pelanggan. Pelanggan di utamakan. Jadi inilah hasilnya. Aku harap Ani berpuas hati dengan kerja aku, memandangkan baju ibu Ani pun nak di manik labucikan juga dan baju tu baru sampai semalam, so kena ikut giliran la.Ok semua, aku berhenti di sini dulu..Sebelum tu aku nak ucapkan Happy Birthday untuk diri sendiri..tata...Adeus!!!

Nak tengok lagi?...Manik Part 12

5 ulasan:

  1. cantiknya..bestnya awak pandai menjahit labuci & manik eikkk

    BalasPadam
  2. ixoraroxi..thanks.saya tak pandai mana pun.masih lagi belajar..

    BalasPadam
  3. heheh ,,kalau ira ade labuci kat bju ,kompem tgn ni gtal je nak penyek2 n cabut2 ,huu ,,tak sabar nye nak blaja jahit2 manik ni ,*eksaited*:D

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...