Ahad, 21 Ogos 2011

MANIK SIMPLE DAN BUNGA LAWANG

Assalamualaikum...

Hari ni entry pasal manik lagi. Kali ni memang simple dengan menggunakan manik sahaja. Amat sesuai untuk orang-orang yang bekerja di pejabat atau yang memang jenis simple  hidupnya. Baju ni adalah seorang dari pelanggan aku la. Baju raya. Jom jamu mata..
Tangan dan bawah baju

Close-up

Design ni memang simple la.So pada sesapa yang nak aku jahit cepat siap, elok la kalau ambik design ni sebab aku cuma perlukan masa dalam 1 hari setengah je untuk siap.Ok..Stop takat ni dulu..masih banyak baju yang perlu aku bereskan.. Adeus...

Nak tengok lagi?...Manik Part 14

4 ulasan:

  1. masuk mesin basuk bleh tk klu ada manic

    BalasPadam
  2. heeheh..boleh je..jnji masukkan dalam karung dulu..

    BalasPadam
  3. pen biru.......

    bleh x klu sy nk tiru gaya manik ni nak wat sndri..? sy ade jahit tp xlawa..sedih taw...klu awk dok dkt..kompom sy dh anta....sbb mls nk merenyah..!

    BalasPadam
  4. tiru jer..no hal punya.kalau rasa syg kat baju n tak confident nak buat, pos aje kat saya..2 hari siap. :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...