Rabu, 17 Ogos 2011

BUNGA LABUCI

Assalamualaikum...

Setelah berhempas pulas selama hampir 2 minggu, mulai hari ini, akan ada2 je entry baru pasal manik. Dan untuk hari ni, ada 1 lagi design yang dah aku siapkan..Kenapa kau panggil bunga titik? sebab ada bunga-bunga kecik tu.. Cakap banyak tak mau, jom tengok...






Untuk baju ini aku hanya buat di tangan sahaja. Aku harap pelanggan berpuas hati. Simple tapi meriah..Untuk tempahan raya ini, sudah ditutup. Kalau untuk raya haji, ok je..So tunggu je entry terbaru.Adeus!!!

Nak tengok lagi?... Manik Part 13


7 ulasan:

  1. baju melayu lelaki boleh letak labuci tk

    BalasPadam
  2. abg.ghani: boleh, tapi sy tak pernah buat lg..slalunya bju melayu yg letak labuci ni , baju pengantin je.nak naik pelamin ke?heheeh

    BalasPadam
  3. salam...wah buat duit raya la tahun ni...byk x tempahan...

    cantik...:)

    BalasPadam
  4. amboi minat jahit labuci...kalu saya mau pening tenung labuci tu lama2..hehehhe

    BalasPadam
  5. fadzli..side income ni..pening pun pening juga..RM punya pasal..heheh

    BalasPadam
  6. mama maszull :dalam 20pasang jugak..alhamdulillah..

    BalasPadam
  7. Aku dh jwb persoalan korek hidung tu...hg bca blog aku balik, baru tau n fhm...cetek ilmu kita ni...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...