Ahad, 28 Ogos 2011

BUNGA LABUCI DAN MANIK TABUR - 4

Assalamualaikum...

Lantak korang la suka ke tak aku asyik citer pasal manik. Dah memang itu kerja aku dimusim perayaan ni. Seterusnya aku nak tunjuk hasil jahitan aku untuk kali ni. Aku paling suka baju ni sebab kainnya amat mudah untuk di jahit. Ini baju opis mate aku. So jom tengok ajelah




Gambar di atas adalah untuk bahagian tangan aje. Untuk bahagian bawah baju, pelanggan minta aku buat design bunga lawang simple..Jom tengok..




Ok, itu jer untuk kali ni..Adeus!!!

Nak tengok lagi? ManikPart 17

4 ulasan:

  1. takpa, mak ngah suka tengok gambar2 manik ana... ;-)

    BalasPadam
  2. cantiknya.. ada amik tempahan ya? :)

    BalasPadam
  3. cantik je sy tgk...nk mintk tlg...dah jauh sgt...nmpak gayanya meleleh air liur la jawabnya..hehe

    BalasPadam
  4. assalam semua..
    mak ngah : suke aje ke? meh la baju selai nak jahit..heheheh

    nur easy : yup..saya memang ambik tempahan.nak try ker?

    qaseh : kalau nak pos aje..saya pun ramai pelanggan yg main pos je..jgn risau la. :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...