Isnin, 25 November 2013

TUNGGU SEKEJAB

Assalamualaikum..

Dah lama aku nak buat review pasal Tunggu Sekejab.. tapi asyik tertunggu-tunggu bila nak tulis. Dah tu pulak dah lama tak BW blog korang semua. Ada yang aku BW tapi silent reader. Jangan merajuk ye.

EMmm..berbalik pada tajuk. Aku ni kurang berminat dengan "talk-show" sebenarnya. Entah kenapa, aku terrrrtengok rancangan Tunggu Sekejab yang di host kan oleh Awie. Macam best pulak.

pic credit to : www.budiey.com


Aku pun layan lah...wah..best jugak nih. Lain dari yang lain lah. Segmen-segmen dalam rancangan tu pun best. Pendek kata tak boringlah tengok. Dan aku tak sangka pulak rupanya Awie boleh jadi host yang bagus. Tak boring tengok gelagat dia yang pandai control dan handle rancangan macam tu.

Apa-apa pun, tahniah kepada Awie. Dari penyanyi rock kegilaan ramai,boleh berlakon pelbagai watak dan kini jadi host pula. Semuanya menjadi.

So kepada korang yang belum pernah tonton rancangan ni, nantikan setiap Sabtu jam 9 malam di TV3. Rancangan ni sangat santai dan berinformasi. Macam-macam ada dan tiap episod ada kelaianan. Itu aje untuk hari ni..Adeus!!!

3 ulasan:

  1. anum x pernah miss memang peminat rancangan ini

    BalasPadam
  2. best jugak rancangan ni...ada kelainan tersendiri

    BalasPadam
  3. Every week mmg tgk talk show awieeeee nie..hehe..bestkan..

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...