Ahad, 24 November 2013

PEARL TABUR - CRUMBLE 31

Assalamualaikum..

Inilah baju yang paling lambat nak aku siapkan. Bukan kerana susah nka jahit, tapi aku betul-betul tak ada mood. Nak menjahit ni perlukan mood jugak..memang tak boleh menjahitla kalau mood dah kelaut!

Untuk baju  ni aku tak tahu nak tajukkan sebagai apa sebab di tangan aku crumble kan..di badan baju, aku sulam dengan kristal dan tabur dengan diamond dan pearl. Apapun aku labelkan kedua-duanya.


tangan



badan baju

Aku diminta untuk taburkan diamond..bukan diamond ori..botak kepala aku nak beli diamond ori..tapi ni diamond buatan gred A..cantik bersilau-silau. Digambar ni mungkin tak berapa jelas sebab pencahayaan kurang.

Apapun semoga pelanggan berpuas hati.Itu aje ye..akan datang masih berbaki lagi baju yang aku nak tunjukkan pada korang dan pada orang yang berminat. Jumpa lagi nanti..Adeuss!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...