Isnin, 26 November 2012

TAK TAU NAK TULIS APA

Assalamualaikum..

Serius aku tak tau nak tulis apa hari ini. Hari ni dah masuk kerja setelah hampir seminggu bercuti membawa diri ke luar negara. entri nya bakal menyusul.

Balik rumah baju-baju mula menggamit untuk dijahit. Maka rutin biasa akan bermula kembali mulai hari ini. Follower pun dah bertambah. Thanks sangat-sangat. Mana Ahli Mesyuarat Tingkap @ AMT yang ada link, akan ku follow kembali..mana yang aku tak follow tu maknanya aku tak jumpa link korang. Harap dapat tinggalkan link kat aku ye..

Entri pasal jahitan manik pun masih ada yang tertangguh. Akan ku publishkan semuanya ..1 by 1..supaya laman sesawang aku ni tidak bersawang tanpa entri.

Aku bercuti ke Vietnam sebenarnya. Menjelajah ke Ho Cin Minh City dengan BFF aku masa sekolah dulu. Asalnya nak pergi 3 orang, tapi sorang terpaksa kensel sebab ada hal . Tinggallah aku berdua aje. Kisah penuhnya akan diceritakan nanti.

Sekarang aku tengah pening kepala nak tune balik jadual harian..kerja kat ofis..hal menjahit dan lain-lain..akanku BW mana yang sempat. Yang tak sempat jangan merajuk...

Ok..kita cerita lagi nanti..teruskan menziarah aku. saaaayang korang..

errr...ada ke orang sayang aku :(

3 ulasan:

  1. oo ok....
    nanti jangan lupa terjah2 ok =)

    BalasPadam
  2. Hahaha... dah kawan kenalah sayang-menyayang! hehehe... Syioklah gi bercuti & berjimba2 dgn kengkwn! :)

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...