Rabu, 7 November 2012

CARA KERINGKAN RAMBUT

Assalamualaikum..

Gelagat 2 orang hero kesayangan aku. Suka sangat meniru. Biasanya aku akan bungkus kepala lepas mandi untuk keringkan rambut.. Hari tu aku mandikan 2-2 hero ni..

Abang : Mak nak buat macam mak
Aku    : Nak buat cmna
Abang : buat  macam ni...(sambil angkat tuala letak atas kepala sendiri)

oo..barulah aku paham..dan aku pun bungkus la kepala dia..


lepas mandikan si Adik..

Adik : Mak nak buat macam abang..
Kali ni aku tak bertanya lagi..aku buat aje terus..

Inilah yang terjadi 

2 sepupu yang beza umur hanya 2 hari..mereka lebih dari kembar..lain ibu lain bapa..
Sayang pada mereka tidak pernah berbelah bahagi

7 ulasan:

  1. Ha, ha, ha.....comelnya...macam anak jepun pun ada.

    BalasPadam
  2. comei dua2 nyer..gewam jer ngan pipi2 yg montel tu..hehehe

    BalasPadam
  3. comel lah!!
    kak saya dh dapat hadiah yg kak pos.. terima kasih banyak banyak ye... suka sgt!! =))

    BalasPadam
  4. Sampai dah x nampk mata...hahahha

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...